koniec
 
 SERWIS Usługi dla klientów indywidualnych oraz firm
                 
Zasady pracy serwisu

Wszystkie usługi lub konsultacje informatyczne są płatne.

Bezpłatne konsultacje lub wsparcie techniczne zagwarantowane są wyłącznie firmom posiadającym podpisaną Umowę (patrz niżej).
Zakup produktu - a usługa - to z reguły odrębne kwestie. Do każdego produktu można zamówić usługę montażu, instalacji lub wdrożenia.
Każda czynność serwisowa, wykonywana profesjonalnie, nie zajmuje "chwili" lub "wolnej minutki" tylko określony, cenny czas.
Odpowiedź na pytanie "czy da się coś naprawić?" wymaga diagnozy lub testowania.
Diagnoza lub testowanie wymaga wiedzy i czasu - więc kosztuje…
Diagnoza jest gratis jeśli klient decyduje się na naprawę.
 
 
Usługi interwencyjne wykonywane u Klientów

Usługi w siedzibie Klienta wykonywane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00 - 17:00.
Każda usługa u Klienta wykonywana jest po uprzednim ustaleniu kosztów, terminu oraz orientacyjnego czasu trwania.
Rozpoczęcie wykonywania usługi wymaga akceptacji przez Klienta ustalonej wyceny.
 
 
Usługi wykonywane w Punkcie Serwisowym RADOM, ul.Rwańska 14

W przypadku braku możliwości wykonania usługi w siedzibie Klienta (lub zwiększonej czasochłonności operacji serwisowej)
proponujemy Państwu dostarczenie sprzętu do serwisu celem dokładnej diagnozy przy użyciu specjalistycznych narzędzi.
Na życzenie transportem sprzętu od i do Klienta może zająć się nasz serwis.
Koszty usługi są każdorazowo indywidualnie ustalane z Klientem.
Usługi w naszej siedzibie standardowo wykonywane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku , w godz. 10:00 - 18:00
 
 

Pomoc Zdalna

Usługa Pomoc Zdalna zapewnia najszybszy czas reakcji w celu rozwiązania Państwa problemów.
Dla firm z podpisaną Umową serwisową (patrz niżej) korzystanie z usługi jest bezpłatne!
Dla Klientów bez podpisanej Umowy rozpoczęcie wykonywania usługi wymaga akceptacji przez Klienta ustalonej wyceny.
Aby skorzystać z usługi należy pobrać i uruchomić plik Pomocy Zdalnej, a następnie podać serwisantowi wyświetlony ID. Pobierz tutaj
Klientom posiadającym podpisaną Umowę skonfigurujemy i uruchomimy stały moduł Pomocy.
Aby zamówić usługę Zadzwoń (48) 363-11-88

 

Umowy serwisowe dla firm    


Umowy serwisowe to gwarancja sprawnego działania infrastruktury informatycznej w Państwa firmie
oraz dostęp do profesjonalnego wsparcia informatycznego.

Umowa serwisowa pozwoli znacząco obniżyć koszty w Państwa firmie (jest znacznie tańsza niż zatrudnienie informatyka).
W ramach umowy oferujemy stałą opieką nad sprzętem, oprogramowaniem i sieciami komputerowymi.
Dokładny zakres opieki ustalany jest indywidualnie według Państwa potrzeb.
Umowa serwisowa to gwarantowany czas reakcji na awarie, najwyższy priorytet oraz szeroki zakres usług.
Umową serwisową zwykle objęte są wszystkie komputery posiadane (używane) przez Klienta w danej lokalizacji.
Koszt usługi jest zależny od ilości urządzeń, zakresu prac objętych umową oraz pakietu godzin wsparcia.
Standardowo usługi w ramach Umowy wykonywane są w dni robocze, od poniedziałku do piątku , w godz. 8:00 - 18:00.
W celu rozpoczęcia współpracy prosimy o kontakt telefoniczny (48) 363-11-88.

Umowa serwisowa dla firmy to
oszczędność kosztów

najszybszy i priorytetowy serwis
gwarancja sprawnego działania firmy!

 

 
koniec

PROMOCJA RATY 0%

 

  WSZELKIE ZNAKI TOWAROWE ZOSTAŁY UŻYTE JEDYNIE W CELACH INFORMACYJNYCH I NALEŻĄ DO ICH PRAWOWITYCH WŁAŚCICIELI.
POMIMO DOŁOŻENIA WSZELKICH STARAŃ NIE GWARANTUJEMY ŻE PUBLIKOWANE DANE TECHNICZNE NIE ZAWIERAJĄ BRAKÓW LUB BŁĘDÓW.
PONIEWAŻ EW. BŁĘDNE OPISY NIE MOGĄ JEDNAK BYĆ PODSTAWĄ DO ROSZCZEŃ - W PRZYP. WĄTPLIWOŚCI ZALECAMY KONTAKT Z DZIAŁEM HANDLOWYM PRZED PODJĘCIEM DECYZJI O ZAKUPIE.
PODANE CENY NIE STANOWIĄ OFERTY W ROZUMIENIU KODEKSU HANDLOWEGO. ZASTRZEGAMY SOBIE MOŻLIWOŚĆ ZMIANY CEN BEZ POWIADOMIENIA. ILOŚĆ PRODUKTÓW OGRANICZONA.
(C) HST COMPUTERS 2010