koniec
 
 OPROGRAMOWANIE DLA FIRM InsERT GT
                 
Opieka posprzedażna  

      

Opieka posprzedażna
Usługi wsparcia technicznego
                 

Serdecznie zapraszamy do korzystania z usług Wsparcia Technicznego naszego Działu Serwisu
Uprzejmie informujemy iż istnieje możliwość rozwiązania ewentualnych problemów
na miejscu - w siedzibie Państwa firmy.
Oferujemy Państwu bardzo korzystne warianty usług serwisowych
a także Umowy na stałą opiekę serwisową nad Państwa infrastrukturą informatyczną.

Szczegóły tutaj.

Firma InsERT dokłada wszelkich starań, aby jej programy działały niezawodnie i uwzględniały aktualny stan przepisów.
Wiemy jednak, jak ważna dla naszych klientów jest możliwość uzyskania wsparcia podczas pracy z programem: otrzymania pomocy i rady w przypadku ewentualnych problemów czy też nowej wersji programu, dostosowanej do stale następujących zmian w prawie.
Staje się to proste dzięki systemowi opieki posprzedażnej, który staraliśmy się dopasować jak najlepiej do Państwa potrzeb.

Ze strony producenta otrzymujecie Państwu następujące formy wsparcia:
Bezpłatna opieka podstawowa:

  • telefoniczną pomoc konsultantów InsERT Call Center (tel. 71  78-76-100) w przypadku pytań, które mogą pojawić się przy instalacji programu i rozpoczęciu pracy z nim, a także w przypadku wystąpienia tzw. błędów systemowych;
  • możliwość zgłaszania przez Internet sugestii dotyczących funkcjonalności i działania programu do naszej bazy sugestii (za pomocą opcji dostępnej w programie).

Płatna opieki specjalistyczna:

  • zaawansowaną pomoc specjalistów InsERT w ramach systemu teleKonsultant (tel. 71  78-76-123);
  • analizę uszkodzonych baz danych przez konsultantów działu pomocy technicznej firmy InsERT.
  • pojedyncze ulepszenia (dla mikroSubiekta dla Windows) lub roczny Abonament na ulepszenia (dla pozostałych programów);

Uwaga!
Aby móc skorzystać z opieki posprzedażnej producenta należy najpierw zarejestrować program za pomocą systemu rejestracji internetowej, bądź wysyłając do firmy InsERT kartę rejestracyjną znajdującą się w pudełku z programem.
Zgłaszając się do nas z pytaniami, wątpliwościami, problemami, należy być przygotowanym do udzielenia odpowiedzi na kilka ważnych pytań dotyczących użytkowanego komputera oraz wersji programu.
Uzyskanie tego typu informacji jest możliwe po uruchomieniu przez Państwa na poziomie danego systemu funkcji Różne-Informacje.
Klienci, którzy wykupią Abonament na ulepszenia lub teleKonsultanta do przynajmniej jednego z posiadanych systemów, dołączają do grona Członków Klubu InsERT, co upoważnia do korzystania ze specjalnych zniżek na produkty i usługi Partnerów Klubu. Zapraszamy do zapoznania się z aktualną ofertą Klubu InsERT, która znajduje się na stronie http://klub.insert.com.pl.

               

 

 
koniec

  Menu

   

WYMAGANIA SYSTEMOWE

POMOC TECHNICZNA

ULEPSZENIA I AKTUALIZACJE

PROMOCJA - POŻEGNANIE Z DOSEM

PEŁNE WERSJE PROGRAMÓW - POBIERZ!

 

  WSZELKIE ZNAKI TOWAROWE ZOSTAŁY UŻYTE JEDYNIE W CELACH INFORMACYJNYCH I NALEŻĄ DO ICH PRAWOWITYCH WŁAŚCICIELI.
POMIMO DOŁOŻENIA WSZELKICH STARAŃ NIE GWARANTUJEMY ŻE PUBLIKOWANE DANE TECHNICZNE NIE ZAWIERAJĄ BRAKÓW LUB BŁĘDÓW.
PONIEWAŻ EW. BŁĘDNE OPISY NIE MOGĄ JEDNAK BYĆ PODSTAWĄ DO ROSZCZEŃ - W PRZYP. WĄTPLIWOŚCI ZALECAMY KONTAKT Z DZIAŁEM HANDLOWYM PRZED PODJĘCIEM DECYZJI O ZAKUPIE.
PODANE CENY NIE STANOWIĄ OFERTY W ROZUMIENIU KODEKSU HANDLOWEGO. ZASTRZEGAMY SOBIE MOŻLIWOŚĆ ZMIANY CEN BEZ POWIADOMIENIA. ILOŚĆ PRODUKTÓW OGRANICZONA.
(C) HST COMPUTERS 2010